tirsdag 11. november 2014

årets bygdeprofil


Nå er jeg i godt selskap her altså. Ser dere meg der oppe i bilderaset? Jeg føler meg ydmyk og syns samtidig at det er moro å ha blitt foreslått som kandidat til årets bygdeprofil. Det startet visst i Nationen med Odd Nordstoga i 2004 og ti år etter, i 2014, er det altså disse hodene som er nominert :O) Så blir det spennende å se hvem som trekker det lengste strået fra kornåkeren til slutt. Her "kjempes" det. Og jeg som har VM i dårlig konkurranseinnstinkt da gitt... Jaja, moro er det lell!! Veldig moro!

Lyst å lese mer om kandidatene? Lyst å stemme?
Ta deg en tur inn HER

Sitat hentet fra Nationen: 

Aktiv og positiv

Tittelen årets bygdeprofil går til nokon som har profilert Bygde-Noreg på ein aktiv og positiv måte, eller som har gjort ein imponerande og prisverdig innsats for Distrikts-Noreg i året som har gått. Kriteria er at ho, han eller dei må vere kjent ut over eige lokalmiljø, men det treng ikkje vere på rikskjendisnivå. Om aktiviteten personen blir rosa for kjem som følgje av jobb, hobby eller anna type engasjement, spelar inga rolle.
I vekene framover vil kandidatane bli intervjua i Nationen.

3 kommentarer:

  1. Congratulations, Liv! You deserve to win.

    Linda xx

    SvarSlett
  2. Så spennende, gratulerer med nominasjonen. Men jeg synes egentlig du hadde fortjent en bedre omtaLe, jeg. Det som stod var veldig beskjedent, du er jo en god ambassadør for alt som har med norsk bygdeliv og tradisjon å gjøre. Lykke til i allfall. Jeg har selvfølgelig stemt på deg.

    SvarSlett
  3. Da har jeg stemt:) På deg, selvfølgelig

    SvarSlett