onsdag 18. mars 2015

beste forside 2014

Hvert år arrangerer Lev Landlig en avstemning der leserne kan stemme frem den beste forsiden av alle utgavene. Denne gangen var det denne forsiden som fikk flest stemmer. 

Sommeren 2013 dro jeg på reportasjetur til vakre Hidlesundet i Ryfylket (Vestlandet). Her fikk jeg besøke Hjørdis og hennes familie som har en nydelig plass ved sjøen. På tunet bugnet det med store blomsterbed og frukttrær, og utenfor låven så det altså slik ut! Så koselig at man ikke fikk lyst å dra derfra igjen.

Om du vil se mer fra Hidlesundet, kan du besøke Hjørdis sin blogg Husmannsplassen i Hidlesundet eller følg henne på instagram: Husmannsplassen.

6 kommentarer:

  1. Hei :)
    En vakker forside som så absolutt fortjener å være beste forside 2014.
    Jeg blir nostalgisk for den bringer meg tilbake til deilige sommerdager i barndommen!
    Fotograferer mye selv men liker godt slike inspirasjonsbilder :)
    Jeg har abonnert på Lev Landlig i mange år og er så fornøyd med dette bladet! Jeg leser mye interiørblader og har gjort det siden "tidenes morgen" ;)
    Begynte med BONYTT på 80 tallet og hadde det i mange år inntil det ble for mye reklame!
    Reklame er helt greit men må ikke ta over helt. Det som gjør at jeg gleder meg over å finne Lev Landlig i postkassen er vakre bilder (!) som inspirerer meg på så mange måter (fra å skrive historier selv, til å sette meg ned å male en akvarell). Så dette må dere bevare! samme med alle de flotte reportasjene deres som handler om nettopp livet på landet. Dette må dere ikke "modernisere" for mye, om du forstår :)
    Hilsen ei som er veldig fornøyd med deres blad OG som synes at det er artig med kåring av årets forside!

    SvarSlett
  2. Congratulations, Liv. I can understand why people voted your cover to be the best.

    Linda

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med det Liv, helt fortjent! Nydelig bilde fra en vakker plass!

    SvarSlett
  4. Gratulerer, det bildet er så sommerlig at man kan kjenne duften av blomster bare ved å se på det. Jeg syns alle dine bilder er stappfulle av stemning, farger og dybde, reportasjen fra Hidlesundet er absolutt en sommerfavoritt.Gleder meg til flere reportasjer og bilder, både fra det koselige hjemmet og fra gården deres. Ønsker dere en riktig god påske.

    SvarSlett
  5. Det er jammen my stemning i det bildet, så herlig!! Mette i Furulunden

    SvarSlett
  6. Tusen takk, Liv og gratulerer med bildet ditt. Jeg ble først nå nylig klar over at du hadde laget dette innlegget. Det var så koselig da dere var her. Jeg linker til det i mitt neste blogginnlegg. Artig med den tyske utgaven også. Lykke til med alle dine prosjekter. Du er flink! Ha en fin sommer på gården deres. :-)

    SvarSlett